Fitnessboutique
Workout wordt Fitnessboutique!
Surf naar www.fitnessboutique.be en maak kennis met ons uitgebreid gamma.
Gebruik de code WORKOUT en ontvang 10% korting op alle aankopen.
Aanbod geldig tot en met 31 Maart.

Nederlandstalige versie beschikbaar vanaf 9 April.

Fitnessboutique je partner in sportvoeding,fitnessmateriaal en sportkledij!



Workout devient Fitnessboutique !
Surfez vers www.fitnessboutique.be et dévouvrez notre offre.
Utlisez le code WORKOUT et recevez 10% de réduction sur vos achats. Offre valable jusqu’au 31 Mars.

Fitnessboutique, votre partenaire en nutrition, appareils et vêtements de sport!
 

3 tips om je deadlift te verbeteren.

JESSE HAARLEMMER

De deadlift is een van de belangrijkste oefeningen die je in je trainingsschema moet opnemen. Je pakt met de oefening meerdere spieren aan, zoals: de hamstrings, dijen, onderrug, onderarmen en trapezius. De deadlift is daarbij ook een oefening om kracht op te bouwen. Met name in het begin is deze oefening moeilijk uit te voeren. Daarom geven we je drie tips om de deadlift te verbeteren en makkelijker voor je te maken.

3 Tips om je deadlift te verbeteren

1. Kijk vooruit op het hoogste punt

Wanneer je deadlifts uitvoert, moet je er voor zorgen dat je op het hoogste punt recht vooruit kijkt. Zo houd je je hoofd in een rechte lijn met je lichaam.

2. ‘Duw’ de vloer weg

Wanneer je in de startpositie van de deadlift staat, moet je bedenken alsof je de vloer onder je wegduwt zoals je ook bij een leg press doet. Deze tip zal het deadliften een stuk makkelijker maken.

3. Je zwakke punt

Laat een fitnessinstructeur (of iemand anders die er verstand van heeft) naar je vorm kijken. Op deze manier kun je er achter komen wat je zwakke punt bij de deadlift is. Wanneer je een zwak punt hebt moet je net zo lang trainen tot dat dit je sterkte wordt!

Succes!

Vorige artikel
Volgende artikel