Fitnessboutique
Workout wordt Fitnessboutique!
Surf naar www.fitnessboutique.be en maak kennis met ons uitgebreid gamma.
Gebruik de code WORKOUT en ontvang 10% korting op alle aankopen.
Aanbod geldig tot en met 31 Maart.

Nederlandstalige versie beschikbaar vanaf 9 April.

Fitnessboutique je partner in sportvoeding,fitnessmateriaal en sportkledij!



Workout devient Fitnessboutique !
Surfez vers www.fitnessboutique.be et dévouvrez notre offre.
Utlisez le code WORKOUT et recevez 10% de réduction sur vos achats. Offre valable jusqu’au 31 Mars.

Fitnessboutique, votre partenaire en nutrition, appareils et vêtements de sport!
 

7 manieren om een platte buik te verkrijgen in 7 dagen !

 

Jonas Boudet

Je bent omwille van je drukke planning al even niet meer zo consistent met je training en plots besef je dat er binnen 7 dagen een trouw op de planning staat ..

Je wilt natuurlijk je favoriete jurk aantrekken maar twijfelt omwille van je ‘buikje’. Dit doet je denken aan manieren om dat buikje weg te krijgen. Door het vetpercentage te doen dalen kan je natuurlijk dat buikje wegkrijgen zonder dat je meteen op een strikt dieet moet. Volg deze 7 stappen om terug die platte buik te verkrijgen waar je altijd van hebt gedroomd.

Circuit training

Circuit training is de ideale manier om je spiermassa te vergroten terwijl je vet aan het verbranden bent ! Doe +- 3 x per week voor optimaal resultaat. Hoe begin je hier aan ? Kies voor full body oefeningen zoals lunges, pompen en optrekken. Probeer setjes van +- 15 herhalingen, gevolgd door een minuutje springtouwen. Op deze manier kan je tot 600 kcal verbranden per workout !

Train je buikspieren

Er is geen betere manier om iets aan jouw buikje te doen ! Probeer 3 x per week een buikspierroutine te volgen bestaande uit crunches en leg raises. 3 setjes van 20 herhalingen zijn voldoende. Vergeet ook zeker niet om te ‘planken’ ! Zet je lichaam in een pomp houding, steunend op je ellenbogen voor 4 setjes van 30 – 60 seconden.

Weet wat je eet

Het type voeding je eet is in deze periode cruciaal. Natuurlijke voeding zoals fruit, groenten, volkoren producten, gevogelte, mager rundsvlees, vis en vetarme zuivelproducten moeten de basis vormen van jouw eetpatroon.

Vermijd Zout

Om vochtophoping te vermijden is het aangeraden om deze periode natrium te vermijden. Je kan je voeding nog steeds afkruiden met andere smaakmakers

Drink voldoende water

Wanneer je voldoende drinkt, verwijder je overtollig vocht, zout & toxinen uit jouw lichaam. Dit geeft je een platte buik en doet je huid stralen. Dit wil niet zeggen dat je liters water moet drinken; groene thee of groentesappen zijn ook een leuke afwisseling

Blijf uit de buurt van alcohol

Alcohol zorgt vaak voor een opgeblazen gevoel en een opgezette buik. Vermijd voor een weekje alcoholische dranken om terug in jouw jurk te kunnen stralen

Zeg vaarwel tegen stress

‘stress’ leidt tot de aanmaak van het hormoon cortisol, een hormoon dat vetopslag stimuleert ter hoogte van de buik. Ga sporten en hou je hoofd koel.

 

Written by Purvaja Sawant

Vorige artikel
Volgende artikel