Fitnessboutique
Workout wordt Fitnessboutique!
Surf naar www.fitnessboutique.be en maak kennis met ons uitgebreid gamma.
Gebruik de code WORKOUT en ontvang 10% korting op alle aankopen.
Aanbod geldig tot en met 31 Maart.

Nederlandstalige versie beschikbaar vanaf 9 April.

Fitnessboutique je partner in sportvoeding,fitnessmateriaal en sportkledij!



Workout devient Fitnessboutique !
Surfez vers www.fitnessboutique.be et dévouvrez notre offre.
Utlisez le code WORKOUT et recevez 10% de réduction sur vos achats. Offre valable jusqu’au 31 Mars.

Fitnessboutique, votre partenaire en nutrition, appareils et vêtements de sport!
 

Borstspieren kweken? Doe deze 3 essentiële borstoefeningen!

JESSE HAARLEMMER

De meeste krachtsporters willen een grote borst ontwikkelen. Voor deze mensen hebben we drie essentiële borstoefeningen op een rijtje gezet! 

1. Bankdrukken

Het is belangrijk dat je tijdens deze oefening een spotter hebt. Een spotter is iemand die je tijdens de oefening kan bijspringen wanneer het te zwaar wordt. Samen met een spotter ga je sneller tot het gaatje waardoor je meer uit je training haalt. Bij het bankdrukken is het belangrijk dat je zo zwaar mogelijk gaat zonder dat je vorm verslechtert. Zorg er voor dat de rustperiodes van het bankdrukken niet te kort zijn.

2. Schuin dumbbell drukken

Kijk even wat je grens is met het gewicht dat je tijdens deze oefening gebruikt. Verwissel om de week de volgorde van de borstoefeningen. Begin de ene week bijvoorbeeld eerst met schuin bankdrukken om vervolgens te gaan bankdrukken. Doe de volgende week het omgekeerde! Je kunt voor de afwisseling ook schuin drukken met een halter in plaats van met een dumbbell.

Borstspieren kweken? Doe deze 3 essentiële borstoefeningen!

3. Opdrukken 

Opdrukken blijft een goede borstoefening. Je hoeft hierbij niet per se het aantal herhalingen te tellen. Ga tot spierfalen en we beloven je dat je het de volgende dag flink wat spierpijn hebt!

Succes!

Vorige artikel
Volgende artikel