Fitnessboutique
Workout wordt Fitnessboutique!
Surf naar www.fitnessboutique.be en maak kennis met ons uitgebreid gamma.
Gebruik de code WORKOUT en ontvang 10% korting op alle aankopen.
Aanbod geldig tot en met 31 Maart.

Nederlandstalige versie beschikbaar vanaf 9 April.

Fitnessboutique je partner in sportvoeding,fitnessmateriaal en sportkledij!



Workout devient Fitnessboutique !
Surfez vers www.fitnessboutique.be et dévouvrez notre offre.
Utlisez le code WORKOUT et recevez 10% de réduction sur vos achats. Offre valable jusqu’au 31 Mars.

Fitnessboutique, votre partenaire en nutrition, appareils et vêtements de sport!
 

Triceps trainen? Jay Cutler geeft je drie tips!

JESSE HAARLEMMER

Jay Cutler sleepte in het totaal vier keer de titel Mr. Olympia in de wacht. Dit maakt hem een van de meest succesvolle bodybuilders aller tijden. Genoeg reden om een aantal triceps-tips van de beste man te behandelen!

1. Warming-up

Bij pushdowns zorgt Jay Cutler er voor dat zijn ellebooggewrichten als scharnieren werken. Hij laat zijn triceps het werk doen. Op deze manier zet hij geen extra druk op zijn ellebogen. Hij begint zijn tricepstraining rope pushdowns, hier warmt hij zijn gewrichten goed mee op.

Triceps trainen? Jay Cutler geeft je drie tips!

2. Dippen

Dippen is ideaal voor het opbouwen van massa in je borst en triceps. Wanneer je je lichaam recht houdt en je ellebogen langs je lichaam houdt focus je meer op de triceps. Je zult merken dat je triceps gaan groeien!

3. Lift low to grow, bro!

Het is belangrijk om niet te focussen op een zo’n hoog mogelijk gewicht dat je wil liften. Je ellebogen zijn kwetsbare gewrichten. Zorg er voor dat je met je triceps al het werk doet om de volledige range of motion uit te voeren!

Succes!

Foto: Facebook Jay Cutler

 

Vorige artikel
Volgende artikel