Fitnessboutique
Workout wordt Fitnessboutique!
Surf naar www.fitnessboutique.be en maak kennis met ons uitgebreid gamma.
Gebruik de code WORKOUT en ontvang 10% korting op alle aankopen.
Aanbod geldig tot en met 31 Maart.

Nederlandstalige versie beschikbaar vanaf 9 April.

Fitnessboutique je partner in sportvoeding,fitnessmateriaal en sportkledij!



Workout devient Fitnessboutique !
Surfez vers www.fitnessboutique.be et dévouvrez notre offre.
Utlisez le code WORKOUT et recevez 10% de réduction sur vos achats. Offre valable jusqu’au 31 Mars.

Fitnessboutique, votre partenaire en nutrition, appareils et vêtements de sport!
 

Welk fruit kun je het beste als pre-workout nemen?

JESSE HAARLEMMER

Omdat fruit suiker bevat blijven veel krachtsporters er vanaf. Maar fruit is, mits met mate, een gezonde bron van vezels, vitamines, micronutriënten, antioxidanten en fytonutriënten. Als snack voor en na de training bevordert fruit het spieruithoudingsvermogen en vult het de glycogeenspiegels aan. Vandaag behandelen we fruit die je het beste als pre-workout kunt gebruiken!

Sinaasappels

Sinaasappels zijn een uitstekende aanvulling op je pre-workout maaltijd. Dit fruit is een goede bron van snel verteerbare koolhydraten. Daarbij zit er ook veel vitamine C in. Je kunt dit fruit ook als post-workout gebruiken omdat er veel anti-oxidanten inzitten. Anti-oxidanten is een verzamelnaam voor vitamine E en C.

Banaan

Volgens sommige onderzoeken is een onderzoeken net zo effectief als een sportdrank. Extra voordelen zijn de energiebevorderende vitamine B6. Deze vitamine is goed voor je weerstand en spijsvertering. Je mag echter maar 25 milligram per dag binnenkrijgen. Hoge doseringen kunnen leiden tot afwijking in je zenuwstelsel.

Appel

An apple a day keeps the dochter away! Wanneer je voor je training een appel eet, word je kracht voor één uur verhoogt. Perfect als je bijvoorbeeld leg day hebt.

Eet smakelijk!

Vorige artikel
Volgende artikel