Peanut butter overnight oats

Een gemakkelijk gerecht, bereid met slechts 5 ingrediënten en 5 minuten van uw tijd. Natuurlijk gesuikerd EN vegan

Anton Luyten

Ingrediënten

OATS

  • 1/2 cup (120 ml) ongezoete amandelmelk
  • 3/4 Tbsp (9 g) chia zaad
  • 2 Tbsp (32 g) creamy of crunchy pindakaas
  • Banaan (1 kleine of een halve grote)
  • 1/2 cup (45 g) havermout
  • 1 schep 100% whey eiwitten

TOPPINGS

  • Rode vruchten, cocosrasp, chocoladeschilfers,…
  • Granola

    Bereiding

    1. Meng de ongezoete amandelmelk, chia zaad, pindakaas, 100% whey en banaan in shaker/bokaal. Goed shaken of roeren tot de ingredienten goed gemengd zijn.
    2. Voeg de havermout toe en shake nog een aantal minuten.
    3. Dek af en plaats in de koelkast voor een nacht (of toch minstens 6 uur).
    4. Haal uit de koelkast en genieten maar, of garneer je ontbijt met de gewenste toppings.

    (Ja kan je overnight oats bewaren tot 2 dagen na de bereiding, al smaken ze toch het best de eerste 12-24 uur)

     

    Vorige artikel
    Volgende artikel
    Add to Cart Sold Out Compare at Unavailable Your cart is currently empty.

    Niet beschikbaar

    Uitverkocht