Fitnessboutique
Workout wordt Fitnessboutique!
Surf naar www.fitnessboutique.be en maak kennis met ons uitgebreid gamma.
Gebruik de code WORKOUT en ontvang 10% korting op alle aankopen.
Aanbod geldig tot en met 31 Maart.

Nederlandstalige versie beschikbaar vanaf 9 April.

Fitnessboutique je partner in sportvoeding,fitnessmateriaal en sportkledij!



Workout devient Fitnessboutique !
Surfez vers www.fitnessboutique.be et dévouvrez notre offre.
Utlisez le code WORKOUT et recevez 10% de réduction sur vos achats. Offre valable jusqu’au 31 Mars.

Fitnessboutique, votre partenaire en nutrition, appareils et vêtements de sport!
 

Audrey Creton

 

Eva Maes

Let’s meet Audrey Creton, een 23-jarige ambulancier en tevens studente verpleging. Zij kwam in aanraking met workout door mond-tot-mond reclame en publiciteit op social media. Nu is ze vaste klant bij Workout Liège. Ze is erg tevreden over de kwaliteit van de producten die Workout aanbied. Deze zijn geschikt voor zowel de amateuristische sporter als de professionele sporter, zegt ze. Ze helpen je een gezonde levensstijl te onderhouden en optimaal resultaat te behalen in de sport die je beoefent.

Zij zelf is voornamelijk actief in de fitness wereld, al durft ze zich ook wel eens wagen aan een GRID-sessie. Het fitnessen geeft me echt het gevoel dat mijn spieren aan het werk zijn en dat ik ze maximaal kan ontwikkelen. Ik hou echt van dat gevoel na een goede sessie krachttraining. GRID is voornamelijk voor het cardio gedeelte. Je moet echt tot het uiterste gaan, je limieten opzoeken en grenzen verleggen. Bovendien is het erg motiverend, omdat het in groep gebeurd.

Ze is beginnen trainen voornamelijk omdat ze last had van overgewicht, ze wilde zich herpakken. Nu is het een echte passie geworden voor haar. Ze traint zo’n 5-6 keer per week en let enorm op haar voeding. Dit is absoluut noodzakelijk wil ze het maximale uit de gym halen. Haar trainingen duren 1 à 1.5 uur. Deze beginnen gewoonlijk met een stevige opwarming, om blessures te voorkomen en 1 op de 2 dagen voegt ze cardio toe op het einde van haar training.

Haar favoriete supplementen zijn CLA en multivitaminen, dewelke essentieel zijn tijdens een dieet. Ze neemt ook synedrine om haar honger te drukken en ze zegt dat ze haar een goede boost geven en extra doen zweten tijdens het trainen. Tijdens de training neemt ze BCAA’s, belangrijk voor een goede recuperatie achteraf en spieropbouwend. Na de training neemt ze haar whey, dewelke ze het belangrijkst vind om goed te herstellen en haar spieren optimaal te voeden.

Haar ambitie is om ooit eens een wedstrijd mee te doen, samen met haar vriend.

 

 

 

Vorige artikel
Volgende artikel